2012. december 30., vasárnap

Vasárnap - Átkulcsolós zászló képpel!!!

Igazából csak gondoltam rápróbálok az Eltoló zászlóra, és ha már ott voltam, akkor már csináltam mellé egy Átkulcsolós zászlót is, erről lőttem/lövettem képet.

És ha már Eltoló zászló: Sikerült megcsinálni :)....nem mondom hogy a világ legszebbje, de nem is gyakoroltam semmit. Erről is teszek majd fel képet holnap vagy holnapután. És hogy miért sikerült ez nekem gyakorlás nélkül? Erről írok majd egy bejegyzést pár nap múlva :)

És akkor a kép:


Lehetne szebb is, de hát az én koromban már ennek is örül az ember :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Zoli,

    így kell zárni az évet! Gratulálok, kíváncsian várom a további mozgolódásokat!

    BÚÉK,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zsolti :)

    Azt terveztem be 2013-ra, hogy egy kicsivel több képet teszek fel erre az oldalra, mint 2012-ben, ami nem lesz nehéz :)

    Nektek is BUÉK!!!

    Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.